Kryzys jest szansą
Kryzys jest szansą. Ile razy słyszeliśmy: to jest ten moment. Po tym co się stało, teraz wszystko się zmieni.
Korci mnie, aby ten post był uniwersalny, ale jednak chcę napisać go do nas, menadżerów i ekspertów sektora finansowego.
Jak wygląda sektor finansowy, sektor bankowy w pandemii: relacyjność online, wysokie ryzyko kredytowe, regulacje, regulacje, regulacje i rosnące obciążenia kosztowe. Do tego wszechobecny syndrom: TO ONI. Jaka przyszłość.
Czy uważasz, że kształtujesz usługi finansowe w Polsce? Ja uważam, że każdy z nas ma wpływ. A więc, DO DZIEŁA
- Chcemy klienta świadomego: sektorowy projekt edukacji finansowej klientów #BankowcyDlaEdukacji #Bakcyl
- Chcemy zaufania rynkowego: nowy język usług finansowych przyjazny dla Klientów
- Chcemy dobrego doświadczenia Klientów z usługami finansowymi:
- klienci potrzebują porady i usługi doradczej, nie produktów
- klienci potrzebują wsparcia człowieka w przejściu do usług cyfrowych
- klienci nie szukają nieodpłatnych usług, klienci szukają zaufanego powiernika swoich finansów